Veelgestelde vragen

  1. Kan ik een order nog aanpassen nadat hij geplaatst is? (zoals aantallen, verzendadres etc.)
    • Nadat een bestelling is geplaatst, wordt de bestelling binnen enkele minuten gereed gemaakt voor verzending in magazijn. Helaas lukt het dus niet meer om na het plaatsen van je bestelling de bestelling nog te wijzigen. Bij PostNL kun je helaas het levermoment niet meer wijzigen.
    • Je kan je altijd beroepen op de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen en de bestelling retourneren. We geven dan het volledige aankoopbedrag terug. De kosten voor de retournering zijn voor eigen rekening. Wil je weten hoe het retourneren werkt? Lees dan de instructies op onze retourenpagina.
    • Je zou vervolgens een nieuwe bestelling kunnen plaatsen via de webshop met de juiste gegevens.

    TIP: Download de PostNL App en ontvang updates over bestellingen en brieven die onderweg zijn naar jouw adres.
  2. Mijn bestelling is niet of niet volledig geleverd
    • Vervelend dat je bestelling niet of onvolledig is geleverd. Het kan zijn dat je bestelling door PostNL is kwijtgeraakt of onderweg breuk heeft opgelopen en dus retour is gekomen. Check daarom altijd je Tracking code die je van ons en van PostNL ontvangt nadat je bestelling is geplaatst. Of check de PostNL App waarin je de volledige status van je bestelling kunt zien.
    • Na je bestelling ontvang je een bestelbevestiging per mail én een mail met Track & Trace informatie. Deze tweede mail ontvang je later op de dag of de volgende dag, zodra hij bij PostNL aangeboden wordt. Check deze dus goed!
    • Laat het ons weten binnen 14 dagen nadat je besteld hebt zodra je bestelling niet of deels niet is geleverd. Indien je na 14 dagen pas melding maakt van missende producten, kunnen we dit helaas niet meer uitzoeken.

    Let op: PostNL biedt jouw pakket meestal maximaal twee keer aan. Ben je twee keer niet thuis geweest op het moment van levering, dan zal het pakket worden afgeleverd op het dichtstbijzijnde PostNL ophaalpunt. Als het niet binnen één week wordt opgehaald, zullen we het orderbedrag minus €5,95 verzendkosten storneren. Dat bedrag zul je binnen 5 werkdagen op je rekening ontvangen. Als je het pakket toch wenst te ontvangen, neem dan direct contact met ons op.
  3. Mijn bestelling is op het verkeerde adres of de verkeerde afhaallocatie geleverd
    • Vervelend dat je bestelling niet op het juiste adres is geleverd. We adviseren je om je Track & Trace informatie te raadplegen die via de mail aan je is verstrekt. Deze ontvang je dezelfde dag of de eerstvolgende werkdag in je mailbox. Daar kun je achterhalen waar het pakket nu is, zodat je het zelf kunt ophalen.
    • In het geval je zélf het adres verkeerd hebt ingevuld, komt het hoogstwaarschijnlijk via de post terug bij ons. Houdt dus je Track & Trace informatie goed in de gaten. In dat geval zullen we je geld terugstorten minus de verzendkosten en kun je zelf een nieuwe bestelling plaatsen met het juiste adres.
    • Indien je het adres zelf wél goed hebt ingevuld, maar de bestelling alsnog op de verkeerde plek is beland, kun je het beste contact opnemen via de klantenservice om het uit te zoeken.
    • Houdt er rekening mee dat het soms een paar werkdagen kan duren voor je dan uitsluitsel hebt. Dit heeft namelijk wat tijd nodig om uit te zoeken.
    • Je kunt eventueel zelf ook contact leggen met de vervoerder die het pakket bij jou bezorgd (Zie Track & Trace).
  4. Mijn bestelling bevat de producten die ik niet heb besteld
    • Dat is vervelend, dat kan uiteraard eens voorkomen.
    • Stuur ons daarom even een bericht met een kopie van de pakbon. Dan kunnen wij het controleren aan onze zijde. Laat ons daarom weten welke producten je nog mist of verkeerd zijn geleverd.
  5. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, hoe kan dat?
    • Heb je je SPAM mailbox ook al bekeken? Soms kan het zijn dat een mail van ons daar in belandt.
    • Bij geen ontvangst van een orderbevestiging, bekijk dan ook even of het bedrag reeds is afgeschreven. Als dat ook het geval is, neem dan contact met ons op. Wij zullen dan kijken of de bestelling in ons systeem staat en de bevestigingsmail nasturen.
  6. Wat is jullie levertermijn?
    • Onze standaard levertermijn is levering binnen één werkdag. Bij PostNL kun je het levermoment helaas niet meer wijzigen na het plaatsen van je bestelling.
    • Je krijgt de dag dat de levering verzonden wordt altijd een mail van PostNL over het tijdslot op de dag waarop de levering plaatsvindt.
    • Je kunt zelf je voorkeur voor levering aanpassen tijdens het afrekenen in de webshop.
  7. Waar kan ik de THT van jullie product terug vinden?
    • Wij zorgen er voor dat de energiedranken die jij ontvangt ruim voldoende houdbaar zijn, zodat je je daar geen zorgen over hoeft te maken.
    • Wij streven ernaar dat de THT van onze energiedranken die we verkopen minimaal 3 maanden geldig zijn.
  8. Wat zijn jullie betaalmogelijkheden?
    • Onze standaard betaalmethoden zijn iDeal, Apple Pay, Google Pay en Creditcard zoals Visa/Mastercard.
    • Je kunt zelf je voorkeur voor levering aanpassen tijdens het afrekenen in de webshop. Je kan bijvoorbeeld ook je bestelling op afhaallocaties laten afleveren of kiezen voor levering in het weekend.
  9. Verzenden jullie ook op zaterdag?
    • Ja. We leveren van maandag t/m zaterdag. Wij verzenden alle pakketten de volgende dag, mits ze voor 21:00 uur 's avonds zijn besteld. Als je dus op vrijdagavond voor 21:00 uur hebt besteld, verzenden wij je bestelling op zaterdag met PostNL.
  10. Verzenden jullie ook naar het buitenland?
    • Helaas verzenden we momenteel alleen binnen Nederland.
  11. Kan ik mijn bestelling volgen met een Track & Trace nummer?
    • Zodra je een bestelling plaatst, krijg je vervolgens dezelfde dag óf de eerstvolgende werkdag Track & Trace (T&T) informatie van onze vervoerder per mail waarin de informatie over je zending te volgen is.
    • Heb je geen T&T ontvangen? Check dan je SPAM inbox en je ingevoerde mailadres bij de bestelling goed.
    • Indien je het verkeerde mailadres hebt ingevoerd, kunnen we het mailadres nog aanpassen en de T&T nasturen.

    TIP: Download de PostNL App en ontvang updates over bestellingen en brieven die onderweg zijn naar jouw adres.
  12. Ik heb mijn order nog niet ontvangen, hoe kan dat?
    • Bedankt voor je bestelling bij Monster! Vervelend dat je bestelling niet tijdig is geleverd. Onze excuses voor het ongemak. We zijn afhankelijk van onze vervoerder.
    • Het kan zijn dat bestelling nog onderweg is of misschien onderweg breuk heeft opgelopen en dus retour is gekomen. Check daarom altijd je Track & Trace code die je per email ontvangt nadat je bestelling is geplaatst.
    • Indien je binnen drie bezorgdagen na je datum van bestelling nog steeds niks ontvangen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
    • We zijn afhankelijk van onze leveranciers (PostNL thuisbezorging & PostNL ophaalpunt) die onze energiedranken zo snel mogelijk bij jou afleveren. Het kan zijn dat er soms een dag extra nodig is om de pakketten bij jou te kunnen leveren.
    • Op drukke momenten in het jaar kan het zijn dat het wat langer duurt voor je bestelling wordt geleverd.
  13. Mijn bestelling is kwijt, wat nu?
    • Indien je binnen drie bezorgdagen na je afgesproken bezorgdag nog steeds niks ontvangen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zullen je verder helpen.
    • We zijn afhankelijk van onze leveranciers (PostNL thuisbezorging & PostNL ophaalpunt) die onze energiedranken zo snel mogelijk bij jou afleveren. Het kan zijn dat er soms een dag extra nodig is om de bestelling bij jou te kunnen leveren.
    • Op drukke momenten in het jaar kan het zijn dat het wat langer duurt voor je pakket wordt geleverd.
  14. Ik heb mijn order binnen, maar één of meerdere energiedranken zijn over datum of ik heb een klacht over de energiedranken.
    • Wij vinden het zeer vervelend dat je een onprettige ervaring hebt gehad met ons product. We stellen het erg op prijs dat je de moeite hebt genomen ons hiervan op de hoogte te stellen.
    • Graag ontvangen wij een foto waarop de codes onderop je blikje goed te zien zijn / Graag ontvangen wij een foto waarop de klacht duidelijk te zien is en een foto van het rug-etiket van het blikje.
    • Aan de hand daarvan zullen we je klacht verder in behandeling nemen.
    • Indien jouw klacht gegrond is, zullen we je uiteraard compenseren voor de vervelende ervaring.
  15. Kan ik mijn order nog annuleren?
    • Nadat een bestelling is geplaatst, wordt de bestelling binnen enkele minuten gereed gemaakt voor verzending in het magazijn. We willen je de bieren namelijk zo snel mogelijk leveren! Helaas lukt het dus niet meer om na het plaatsen van je bestelling de bestelling nog te wijzigen of annuleren.
    • Je kan je altijd beroepen op de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen en de bestelling retourneren. We geven dan het volledige aankoopbedrag terug. De kosten voor de retournering komen voor rekening van jou. Wil je weten hoe het retourneren werkt? Lees dan de instructies op onze retourenpagina.
    • Je zou vervolgens een nieuwe bestelling kunnen plaatsen via de webshop met de juiste gegevens.
  16. Kan ik mijn order nog retourneren?
    • Je kan je altijd beroepen op de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen en de bestelling retourneren. We geven dan het volledige aankoopbedrag terug. De kosten voor de retournering komen voor rekening van jou.
    • Raadpleeg onze retourenpagina voor de retourvoorwaarden en het proces om je bestelling te retourneren.
    • Je zou vervolgens een nieuwe bestelling kunnen plaatsen via de webshop met de juiste gegevens.
  17. Kan ik bij jullie cadeaubonnen kopen?
    • Jazeker! Je kunt bij ons verschillende cadeaubonnen kopen op de speciale cadeaubonnen pagina. Doorloop de stappen eenvoudig om de cadeaubon aan te schaffen in onze webshop.
    • De cadeaubon is geldig voor alle producten op de webshop en dus alleen online te gebruiken.
  18. Doen jullie ook aan sponsoring?
    • Leuk dat je aan ons denkt voor sponsormogelijkheden! Stuur ons je aanvraag vooral in via ons mailadres info@daretodrinkdifferent.nl. Dan kijken wij naar de mogelijkheden van je aanvraag.
    • We streven ernaar om binnen 2 werkdagen reactie te geven.
  19. Staat jouw vraag er niet tussen? Laat het ons dan weten! Mail ons via klantenservice@daretodrinkdifferent.nl.